Monday 15 August 2011

Apakah itu cinta?

Saya bertanya mengapa Tuhan mau menciptakan cinta? Cinta, sebenarnya ia adalah apa? Ia sentiasa menyebabkan seseorang itu berasa sayang dan benci, yang menyebabkan seseorang tidak boleh bebaskan diri dari cinta, seperti perangkap yang berbahaya.
Cinta seseorang itu menderita dan juga membahagia. Saya tidak tahu bagaimana untuk menerangkan perkataan cinta. Saya benar tidak tahu bagaimana untuk menerangkan. Bagi saya, cinta itu adalah sesuatu yang mementingkan diri sendiri.
Oleh itu, kau diam-diam mencuri hati saya, hati saya kini berada di tangan anda, kenyataan ni tidak boleh dikecualikan, tapi kenapa kau nak menyakiti hati saya, hati saya sakit, hati saya telah cedera, hati saya berdarah disebabkan hati saya dicederakan oleh kau, mengapa?
Saya berasa amat sedih, amat menyedihkan, tiada mood, saya benar-benar, benar-benar penat lelah, tidak mahu mendengar, mahu menolak segala-galanya. Saya tidak tahu bagaimana untuk menghadapi saya sendiri. Saya benar-benar benci diri saya sendiri, benci sendiri, dan mengapa? ! Mengapa? ! Saya hendak menangis, saya menangis dalam hati saya ToT

No comments:

Post a Comment